• وبلاگ : مثلث يک ضلعي
  • يادداشت : فدا چه اشكالاتي دارد ؟
  • نظرات : 6 خصوصي ، 14 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    باشه قبول


    سلام

    ممنون که به من سرزديد

    از اين که در اين عرصه فعاليد به شما تبريک مي گويم

    سلام

    اي دي ياهو ندارين

    پاسخ

    سلام. حس چت نيست.

    سلام
    در خصوص 2 کامنتي که براي من گذاشته ايد پاسخي را داده ام که اگر قبول زحمت بفرماييد و بياييد و بخوانيد
    متشکرم
    سلام

    بهتر نيست خود کلام را بخوانيد تا بهتر پي ببريد
    شايد از ديد انساني تناقض باشد ولي ديد الهي را چه بايد کرد. يا بايد رد کنيم يا بايد قبول کنيم
    پاسخ

    با سلام به شما دوست گرامي ، خداوند انسان ها رو با يك تفاوت اساسي با بقيه آفريده ها مثلا حيوانات خلق كرده و آن اينكه به انسانها نيروي عقل و خرد را بخشيده . پس حيف است كه ما از اين نعمت به نحو احسن استفاده نكنيم . پس قبل از اينكه بخواهيم رابطه تثليث رو با عقل بررسي بكنيم بايد بگوييم كه ما سه نوع گزاره عقلاني داريم . گزاره هاي سازگار با خرد كه آدم آنرا راحت قبول مي كند مثل 2+2=4 ، گزاره هاي ناسازگار با خرد مثل جمع بين درخت و انسان گزاره هاي ناسازگار با خرد درك ما از آن كوتاه است . ولي شما در كجا كه پاسخي نداريد مغالطه مي كنيد و ابراز مي كنيد كه اين ها فراتر از عقل آدمي است در حالي كه تثليث يك امر كاملا متناقض است و عقل انسان خيلي به راحتي آن را رد مي كند . پس ما چطور مي توانيم به آموزه اي ايمان بياوريم كه عقل ما به راحتي آنرا رد مي كند .

    سلام

    خوبين

    مرا مي شناسين که

    راستين وبلاگتون جالبه


    سلام
    اين را چگونه مي بينيد
    1=1×1×1

    ??????

    پاسخ

    با سلام خدمت شما دوست گرامي در اين مثالي كه زديد در واقع هر عدد در خودش ضرب شده پس با اين اعتقاد شما كه هر سه اقنوم با هم نامساوي ولي همه يكي هستند تناقض دارد .


    سلام از اينکه در وادي حقيقت قدم برمي داري خوشحالم اميدوارم بتوانم از نظراتت بيشتر استفاده کنم همانطور که گفتي ميتوانيم با هم تبادل لينگ داشته باشيم

    از اينکه به وبسايت بنده سرزدي ممنونم

    سلام دوست من

    جالب بود

    موفق و شاد و پيروز باشي
    + سها 

    درضمن عكسات باز نميشه!

    درمورد توضيح اسفارشون هم ممنون به جا بود.

    تا حالا فكر ميكردم فقط بهاييته كه آخر تناقضه اما ببين چه كردند با اين مسيحيت اونم بله!


    سلام

    مطالبتان واقعا علمي و تحقيقي است . حقيقت اينكه در مورد تاريخ مسيحيت دروغ هاي فراواني وجود دارد كه من در وبلاگم نتيجه تحقيقات يك محقق را نصب مي كنم كه از سري ترين موارد كتمان شده توسط كليسا است از جمله دروغ بودن مسيحي شدن امپراطور كنستانتين و اثبات اينكه گروه روميان هلنيست كافر پس از مسيحيت به تركيه امروزي و ديگر كشورهاي حوزه مديترانه نقل مكان كردند و به اعتقادات هلنيستي خود وفادار ماندند و مدام با مسيحياني كه روم را تسخير كرده بودند در جنگ بودند تا اينكه به علت ظهور اسلام و احساس خطر مشترك كليساي مشرك شده و بنيان گذار تثليث با اجداد بت پرست خود يعني هلنيسم هاي مستقر در تركيه دست برادري و اتحاد دادند و آن چيزي كه در تاريخ با نام دروغ «رنسانس» مي شناسيم چيزي نيست جز همين آشتي كليساي خرافي عقب مانده و بي تمدن با اجداد عالم هلنيسم خود كه تمدن و علم عظيم اجداد خود را حفظ كرده بودند .

    سلام وخسته نباشي

    واقعا نام وبلاكت قابل تامل است مثلث يك ضلعي

    .مطالب زيبايي هم انتخاب كردي واميدوارم كه هميشه شاهد مطالبت باشم . باز من را از مطلب جديدت با خبر كن


    سلام.

    دوست عزيز با الطافتون خجالتمون ميديد ممنون که قابل ميدونيد و به وبکده محقر ما هم سري ميزنيد. خيلي خوشحالم که ميبينم در زمينه شريعت فعاليت ميکنيد و از خدا توفيق روزافزونتون رو آرزومندم. موفق و مويد باشيد.