• وبلاگ : مثلث يک ضلعي
  • يادداشت : قابل توجه خانم هايي كه دنبال حق و حقوقشون مي گردند !
  • نظرات : 2 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بهتره بجاي تحقير همديگه بدنبال راهي براي حل مشكلات مردم بود. بهتره به جان مدعياني افتاد كه ادعاي اسلام دوستيشون آسمون رو پاره كرده ولي عملشون ننگ اسلامه. مشكل امروز اسلام اينهان نه مسيحيت.
    پاسخ

    سلام دوست عزيز از اينكه نظرتون رو در مورد وبلاگ بنده اعلام كرديد تشكر مي كنم . وليهيچ کس دين کس ديگه رو تحقير نکرده و نمي کنه . اينکه من بخوام اسلام واقعي رو به مردم معرفي کنم جاي هيچ اشکالي نداره . بالاخره مسيحيت امروزي هم جز يکي از انحرافاتيه که وارد کشور اسلامي شده و داره به اسم مهر و محبت جونهاي ما رو به سمت خودش مي کشونه . مثل بقيه فرقه هاي انحرافي مثل شيطان پرستي . البته اين وبلاگ براي مسيحيا زده شده تا بتونند دين خودشون رو بهتر بشناسند . متاسفانه مسيحيت هم از جمله گروههاي هستند كه به اسلام شبهاتي رو وارد كرده و جز يكي از نيازهاي جامعه است كه بشه به اين شبهات پاسخ داد .

    زن بعنوان يار و ياور، نه فرمانروا و نه زير دست
    به عبارت ديگر هدف خدا اين بود که يار و ياوري براي انسان قرار دهد و نه فردي براي حکم فرمايي و يا تنها خدمت کردن. اگر چه خدا در ابتدا ادم را آفريد و سپس زن را ولي اين موضوع به هيچ وجه معرف زن بعنوان خلقت دست دوم نمي باشد. بلکه هر دو را به شباهت خود آفريد و به هر دو ايشان يک ماموريت را داد. زيبايي خلقت در اين بود که هر مرد و زن هر دو از يک جنس آفريده شدند تا يکديگر را درک کنند. با هم مشارکت داشته باشند و با يکديگر ماموريت خدا را انجام دهند. همانطور که پولس نماينده عيسي مسيح اينطور مي گويد که زن از مرد جدا نيست و مرد هم جدا از زن نيست در خداوند. زيرا که چنانکه زن از مرد است همچنين مرد نيز بوسيله زن، ليکن همه چيز از خدا.

    زن همچون مرد با اراده آزاد آفريده شد
    اگر چه بسياري زن را باعث بلا ها و عامل اصلي گناه اوليه جهان مي دانند. زيرا که بجاي پيروي از خالق از مخلوقي ديگر پيروي مي کند. اگر چه اين موضوع بحث هاي زيادي را براه انداخته و وسيله اي براي تحقير زنان شده است ولي به ندرت شده است که به روي ديگر آن اشاره شود يعني آنچه ضعف زن بوده ضعف درست ضعف مرد نيز بود که بجاي پيروي از خالق از مخلوق پيروي نمود. بعبارت ديگر بايد ضعف و سستي هاي اخلاقي و رواني بستگي به جنسيت ندارد. بلکه اشتياق و آرزوهاي قلبي است که اولويت هاي زندگي ما را تعيين مي کند. بله اين موضوع يعني عاملي که باعث شود تا زن دچار خطا گردد (خوشنما، دلپذير و دانش افزا) که معادل امروزي آن زيبايي، کسب دانش و معلومات بيشتر براي بدست آوردن قدرت بيشتر در زندگي مي باشد يکي از عواملي است که باعث تخريب زندگي گروه بزرگي از مردم است.
    باشد که امروز نيز هر يک از ما بجاي تعابير و تفاسير غلط و برتر نشان دادن خود و بدست گرفتن قدرت و رياست دست در دست يکديگر داده تا با يکديگر فراز و نشيب هاي زندگي را پشت سر بگذاريم و از آنها درس ها بياموزيم.

    کلام خدا انسان را چنين به تصوير مي کشد: شبيه خدا و حاکم بر موجودات. پس انسان موجودي است اجتماعي که براي مشارکت خلق شده و لازم بود که اين انسان مذکر و مونث خلق شود براي مشارکت با يکديگر و با خالق خود. يکي از موضوعاتي که شايد سبب شده اين تفکر غلط که زنان را کمتر از مردان مي باشند احتمالا از اين موضوع نشات گرفته که آفريدگار انسان ابتدا آدم يا جنس مذکر را آفريد و سپس زن يعني حوا را. آقاي هنري متيو از مفسرين الهيات از دانشگاه نيو جرسي امريکا در اين رابطه مي گويد. خدا اين استخوان را از پهلوي آدم گرفت، نزديک بازوي او و نزديک قلب او. نزديک بازوي او تا که مرد از او محافظت کند و نزديک قلب او که به او عشق بورزد و او را دوست بدارد. اين استخوان از سر مرد گرفته نشد تا زن به او فرمانروايي کند و نه از پاي که مبادا او را پايمال کند.

    پاسخ- زن و خلقت او يکي از جمله موضوعاتي است که در بسياري از محافل و مجامع از آن صحبت مي گردد. متاسفانه در بسياري از اين جوامع زنان در خلقت پستر از مردان خلق شده و بهمين دليل پاسخگو بسياري از مسئوليت ها نمي باشند

    اما اين موضوع در ديدگاه مسيحي کاملا متفاوت مي باشد. چرا که خداي زنده در کتاب مقدس اعلام مي دارد که زن بصورت خدا آفريده شده است.

    کتاب مقدس در فصل اول کتاب پيدايش آيات??و ?? چنين مي گويد: پس خدا انسان را بصورت خود آفريد. ايشان را مذکر و مونث آفريد و خدا ايشان را برکت داد و گفت باور و کثير شويد و بر تمامي خلقت آنچه بر زمين و دريا و آسمان است حکومت کنيد. در اين آيات پر واضح است که زن و مرد در کامليت آفريده شدند، شبيه خدا.

    پاسخ

    ولي من اين آيات رو از كتاب مقدس خوندمااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟يعني كتاب مقدس رو هم تحريف كردند .
    با سلام:

    “واللاّتي تخافون نشوزهنّ فعظوهنّ واهجروهنّ في المضاجع واضربوهنّ فإنْ أطعنکم فلا تبغوا عليهنّ سبيلا( نساء (?) آيه ???)

    و آن زنان را که از نافرمانيشان (در رابطة زناشويي) بيم داريد، اندرز دهيد، و از خوابگاهشان دوري کنيد و (سپس) آنان را بزنيد. اگر فرمانبرداري کردند، پس ديگر راه بيداد پيش مگيريد”

    پاسخ

    واللاتي تخافون نشوزهن فعظوهن كلمه نشوز به معناي عصيان و استكبار از اطاعت است و مراد از خوف نشوز اين است كه علائم آن به تدريج پيدا شود ،‏و معلوم گردد كه خانم مي خواهد ناسازگاري كند و عبارت فعظوهنّ واهجروهنّ في المضاجع واضربوهنّ دلالت مي كند كه راههاي علاج نافرماني بر يك ديگر عطف شده اند و ترتيب دارند . يعني مي خواهد بفرمايد كه اول او را موعظه كنيد ،‏اگر موعظه اثر نگذاشت با او قهر كنيد ،‏و رختخوابتان را جدا كنيد و اگر اين نيز مفيد واقع نشد او را بزنيد آن هم زدني كه بدنش قرمز نشود . .......نه اينكه همه ي اين بلاها رو با هم به سرش بياريد ..


    سلام

    ممنونم از اينكه به سر زدين - ان شاءالله موفق و مويد باشيد


    مرسي از اينکه سر زدي

    ميتوني يه سري به نهج البلاغه بزني تا ببيني که حضرت علي ميگه که نجس ترين موجود زن هست

    ولي با تمامي چيزهايي که گفتي مسيح از مريم باکره متولد شد.

    کمي فکر کن بعد صحبت کن اميدوارم ناراحت نشي.

    پاسخ

    بلهههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من كه يه همچين چيزي تاحالا نشنيدم . اگه ميشه آدرسش رو بديد حتما مراجعه مي كنم .