• وبلاگ : مثلث يک ضلعي
  • يادداشت : خدايي كه اراده اي از خود نداشت !
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    سلام بر خواهر مريم عزيز:

    اول اينكه بابت تمام بي دقتي شما متاسفم كه هر جور مي خواهيد به ما تهمت مي زنيد.خبرهاي ما كاملا موثق است و دليل بر بزرگنمايي نداريم. شما كه اينقدر نكته سنج هستي نمي داني و ياد نگرفته اي كه تهمت زدن گناهي بزرگ است؟!

    دوم اينكه شما اگر در پي حقيقت بوديد با خواندن چند مطلب از سايتهاي ديگر و كپي آنها در سايتتان و بي هيچ سند و مدركي حقيقت را از اين مطلبها پيدا نمي كرديد. به نظر من شما به دنبال حقيقت نيستيد فقط دنبال آن هستيد كه خودتان را قانع كنيد كه سالها اشتباه نرفته ايد.

    اگر دنبال حقيقت مي گردي در سايت ما منابع بسيار زيادي براي پاسخ دادن به سئوالاتتان وجود دارد.دانلود كنيد.

    به قول دكتر ساسان مسيحيت 6قرن قبل از اسلام در ايران وجود داشت و ايراني ها حتي مسيحيت را براي ترويج به چين بردند و اين دين اسلام بود كه با زور نظامي وارد ايران شد و بسياري از كشورها از جمله آفريقاي شمالي را فتح كرد و اسلام را به زور به ما تحميل كرد و بسياري از مردم سرزمين ما را كشت و حالا از آنها دفاع مي كنيم.

    حقيقت را بجوي و با چند كلمه صحبت و بدون مدرك هيچ صحبتي نكن.

    در ضمن وقتي با الهيات مسيحي آشنا نيستيد در مورد تثليث صحبت نكنيد خداوند يكي بيشتر نيست و نه سه تا.شما خدا را سه قسمت كرده ايد نه ما.

    دعاي قلبي من نجات شماست.در نام خداوند عيسي مسيح.آمين

    پاسخ

    سلام دوست عزيز . اگه واقعا شما به وحدانيت خدا اعتقاد داريد . پس چرا ميگيد كه خدا سه وجه داره با هم متفاوتند . اگه خدايكيه پس چرا بايد پدر و پسر و روح القدس يكي باشند ؟! تا اونجايي كه من دارم مي بينم مسيحيت هم توي ايران داره فعاليت هاي خودش رو انجام مي ده . هم نماينده توي مجلس داره . و هم ... توي كريسمس كه جشنهاشونم سر جاشه و عزاداري براي عيسي مسيح هم سر جاشه . حتي نذري هم مي دن . حتي ما يكسري مناطق مسيحي نشين هم داريم. حالابماند از كليساهاشون توي تهران و اصفهان و ....