• وبلاگ : مثلث يک ضلعي
  • يادداشت : خدايي كه اراده اي از خود نداشت !
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    سلام خواهرم:

    واقعا از لحن آرام اما پركينه شما و تعصبانه شما ناراحت شدم.

    شما نمي بينيد يا واقعا نمي خواهيد ببينيد؟كدام آزادي كدام آزادانه زندگي كردن؟كدام راحتي؟

    لطفا از چيزهاي دور و بر خود حرف نزنيد كه ميبينيد و مي شنويد و با چهار تا مقاله و خبر خام مي شويد.دوستان من در زندان هاي ايران اوين و ... در حال شكنجه شدن هستند آنوقت شما دم از آزادي ميزني؟اين چه آزادي است كه سني ها حق داشتن يك مسجد در مركز ايران را ندارند؟چه آزادي است كه ما حق نداريم در خانه خودمان با دوستان مسيحي مان بحث كنيم و چند سرود گوش كنيم و حق نداريم به كليسا رويم؟اين چه آزادي است كه يك مسجد متعلق به سني هاي مسلمان در نزديك حرم اما رضاي شما بايد تخريب و به پاركي تبديل شود كه محل و فساد شده است؟اين چه ازادي است كه ما حق نداريم آزادانه در مورد دين خود اظهار نظر كنيم؟

    نماينده مجلس شما دم از نماينده اي ميزني كه بدون اجازه دولت ايران حق هيچ كاري را ندارد و اگر حركتي كند براي مسيحيان عزل ميشود يا اينكه كليساهاي ما بسته خواهد شد.

    شما در خواب هستيد.دوستان من به هيچ جرمي داخل زندان نيستند و فقط و فقط به خاطر صحبت از دين خود با يك مسلمان كه دوستدار حقيقت است در زندان هستند.اين به كنار خود ما هم به خاطر مرتد شدن از اسلام و گرويدن به مسيحيت يك لحظه در آرامش نيستيم آنوقت شما دم از آزادي ميزني.

    من از يك مجله و مقاله حرف نميزنم كه كسي اعلام كند و ما كپي كنيم دم از حقيقت ميزنم.دوستان من را شكنجه مي كنند و شلاق مي زنند و كتب و كامپيوترشان و گوشي هايشان را با خود ميبرند و به بقيه دوستان ما مي رسند و ديگر دوستان را هم به زندان مي اندازند و شكنجه مي كنند.دم از حرف و تبليغ نيست دم از اين است كه كشور ما كشور بسته اي است و هيچ ديني جز اسلام حق حرف زدن ندارد.چرا ما يك كانال مخصوص به مسيحيان و زرتشتيان و سني ها نداريم؟چرا درباره مسيحيت در تلوزيون بحث نمي كنند كه يك مسيحي و مسلمان به مناظره بنشينند؟مي دانيد چرا چون اينها ترس دارند كه حقيقت بر همه آشكار شود و جايگاه خود را در مقابل كساني چون شما از دست دهند.

    متاسفم براي اينكه فكر مي كنيد كساني كه مثل من مسلمان و مسيحي شده اند دشمن شما هستند كه اگر اينطور بود تا به حال ايراني وجود نداشت.اما خداي ما مي گويد كه محبت كن حتي به دشمنان خود چون خدا باران خود را بر بدان و نيكان مي باراند.

    شما هيچ چيز نميدانيد و فقط حرف از چيزهايي ميزنيد كه مي شنويد.

    يكبار هم حرف من را گوش كنيد و دروس تثليث و هر چه كه مي خواهيد در سايت ما هست دانلود كنيد و گوش كنيد اگر واقعا به دنبال حق هستيد اگر نه به راه خود ادامه دهيد و به ديگران تهمت نزنيد و گناه خود را بيشتر نكنيد.

    به اميد نجات شما.آمين

    پاسخ

    ..............؟؟؟؟!!!!!