• وبلاگ : مثلث يک ضلعي
  • يادداشت : خدايي كه اراده اي از خود نداشت !
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام بر شما

    مطلب خوبي نوشتيد. اميدوارم موفق باشيد.

    در ضمن اشکالي که در قسمت پايين گرفته اند ناشي از اين است که همهن طوري که مسلمانها فرقه هاي مختلفي دارند، مسيحيت هم اينگونه هستند و همه ي مسيحيها قائل به تثليث نيستند.

    البته شما هم نگفتيد که همه ي آنها مبتلا به اين اشکال هستند. بلکه فقط گفتيد : اشکالي بر مسيحيت وارد است و بعد از طريق کتابهايي که خودشان به آن معتقد هستند جوابشان را داده ايد.

    متشکرم

    سلام بر دوست بزرگوارم.
    وب بسيار زيبا و پر محتوايي داريد.
    اميدوارم شهدا هميشه کمکتون کنند.
    امشب اگه قسمت شد و رفتيد دعاي کميل برا فرج دعا کنيد.
    با پست(فتنه و بصيرت (6) خاتمي ؟ بازگشت؟ آيا ميتوان باور کرد؟ آيا باز گشت اين گونه است؟ پس چرا هنوز...)منتظر حضور و نظرات گرمتون هستم.
    اين پست رو حتما کامل بخونيد.
    اللهم الحفظ و النصر قائدنا الخامنه اي با القرآن
    اللهم عجل لوليک الفرج
    اللهم الرزقنا زيارت و شفاعت الحسين في الدنيا و الاخره
    ايشالله شهيد شي.
    شهادت بنده ي حقير
    التماس دعا
    راستي پيامهاي من را هم تاييد كنيد به قول خود به ما احترام بگذاريد.


    سلام خواهرم:

    واقعا از لحن آرام اما پركينه شما و تعصبانه شما ناراحت شدم.

    شما نمي بينيد يا واقعا نمي خواهيد ببينيد؟كدام آزادي كدام آزادانه زندگي كردن؟كدام راحتي؟

    لطفا از چيزهاي دور و بر خود حرف نزنيد كه ميبينيد و مي شنويد و با چهار تا مقاله و خبر خام مي شويد.دوستان من در زندان هاي ايران اوين و ... در حال شكنجه شدن هستند آنوقت شما دم از آزادي ميزني؟اين چه آزادي است كه سني ها حق داشتن يك مسجد در مركز ايران را ندارند؟چه آزادي است كه ما حق نداريم در خانه خودمان با دوستان مسيحي مان بحث كنيم و چند سرود گوش كنيم و حق نداريم به كليسا رويم؟اين چه آزادي است كه يك مسجد متعلق به سني هاي مسلمان در نزديك حرم اما رضاي شما بايد تخريب و به پاركي تبديل شود كه محل و فساد شده است؟اين چه ازادي است كه ما حق نداريم آزادانه در مورد دين خود اظهار نظر كنيم؟

    نماينده مجلس شما دم از نماينده اي ميزني كه بدون اجازه دولت ايران حق هيچ كاري را ندارد و اگر حركتي كند براي مسيحيان عزل ميشود يا اينكه كليساهاي ما بسته خواهد شد.

    شما در خواب هستيد.دوستان من به هيچ جرمي داخل زندان نيستند و فقط و فقط به خاطر صحبت از دين خود با يك مسلمان كه دوستدار حقيقت است در زندان هستند.اين به كنار خود ما هم به خاطر مرتد شدن از اسلام و گرويدن به مسيحيت يك لحظه در آرامش نيستيم آنوقت شما دم از آزادي ميزني.

    من از يك مجله و مقاله حرف نميزنم كه كسي اعلام كند و ما كپي كنيم دم از حقيقت ميزنم.دوستان من را شكنجه مي كنند و شلاق مي زنند و كتب و كامپيوترشان و گوشي هايشان را با خود ميبرند و به بقيه دوستان ما مي رسند و ديگر دوستان را هم به زندان مي اندازند و شكنجه مي كنند.دم از حرف و تبليغ نيست دم از اين است كه كشور ما كشور بسته اي است و هيچ ديني جز اسلام حق حرف زدن ندارد.چرا ما يك كانال مخصوص به مسيحيان و زرتشتيان و سني ها نداريم؟چرا درباره مسيحيت در تلوزيون بحث نمي كنند كه يك مسيحي و مسلمان به مناظره بنشينند؟مي دانيد چرا چون اينها ترس دارند كه حقيقت بر همه آشكار شود و جايگاه خود را در مقابل كساني چون شما از دست دهند.

    متاسفم براي اينكه فكر مي كنيد كساني كه مثل من مسلمان و مسيحي شده اند دشمن شما هستند كه اگر اينطور بود تا به حال ايراني وجود نداشت.اما خداي ما مي گويد كه محبت كن حتي به دشمنان خود چون خدا باران خود را بر بدان و نيكان مي باراند.

    شما هيچ چيز نميدانيد و فقط حرف از چيزهايي ميزنيد كه مي شنويد.

    يكبار هم حرف من را گوش كنيد و دروس تثليث و هر چه كه مي خواهيد در سايت ما هست دانلود كنيد و گوش كنيد اگر واقعا به دنبال حق هستيد اگر نه به راه خود ادامه دهيد و به ديگران تهمت نزنيد و گناه خود را بيشتر نكنيد.

    به اميد نجات شما.آمين

    پاسخ

    ..............؟؟؟؟!!!!!
    سلام
    هم ميشه گفت جواب حلي دادي وهم جواب نقضي اين خوبه اينطور بشه از خودشان به خودشان جواب داد تا شايد بيدار بشن


    سلام بر خواهر مريم عزيز:

    اول اينكه بابت تمام بي دقتي شما متاسفم كه هر جور مي خواهيد به ما تهمت مي زنيد.خبرهاي ما كاملا موثق است و دليل بر بزرگنمايي نداريم. شما كه اينقدر نكته سنج هستي نمي داني و ياد نگرفته اي كه تهمت زدن گناهي بزرگ است؟!

    دوم اينكه شما اگر در پي حقيقت بوديد با خواندن چند مطلب از سايتهاي ديگر و كپي آنها در سايتتان و بي هيچ سند و مدركي حقيقت را از اين مطلبها پيدا نمي كرديد. به نظر من شما به دنبال حقيقت نيستيد فقط دنبال آن هستيد كه خودتان را قانع كنيد كه سالها اشتباه نرفته ايد.

    اگر دنبال حقيقت مي گردي در سايت ما منابع بسيار زيادي براي پاسخ دادن به سئوالاتتان وجود دارد.دانلود كنيد.

    به قول دكتر ساسان مسيحيت 6قرن قبل از اسلام در ايران وجود داشت و ايراني ها حتي مسيحيت را براي ترويج به چين بردند و اين دين اسلام بود كه با زور نظامي وارد ايران شد و بسياري از كشورها از جمله آفريقاي شمالي را فتح كرد و اسلام را به زور به ما تحميل كرد و بسياري از مردم سرزمين ما را كشت و حالا از آنها دفاع مي كنيم.

    حقيقت را بجوي و با چند كلمه صحبت و بدون مدرك هيچ صحبتي نكن.

    در ضمن وقتي با الهيات مسيحي آشنا نيستيد در مورد تثليث صحبت نكنيد خداوند يكي بيشتر نيست و نه سه تا.شما خدا را سه قسمت كرده ايد نه ما.

    دعاي قلبي من نجات شماست.در نام خداوند عيسي مسيح.آمين

    پاسخ

    سلام دوست عزيز . اگه واقعا شما به وحدانيت خدا اعتقاد داريد . پس چرا ميگيد كه خدا سه وجه داره با هم متفاوتند . اگه خدايكيه پس چرا بايد پدر و پسر و روح القدس يكي باشند ؟! تا اونجايي كه من دارم مي بينم مسيحيت هم توي ايران داره فعاليت هاي خودش رو انجام مي ده . هم نماينده توي مجلس داره . و هم ... توي كريسمس كه جشنهاشونم سر جاشه و عزاداري براي عيسي مسيح هم سر جاشه . حتي نذري هم مي دن . حتي ما يكسري مناطق مسيحي نشين هم داريم. حالابماند از كليساهاشون توي تهران و اصفهان و ....


    سلام
    خدا قوت،خسته نباشيد.

    قرآن+جسد موميايي فرعون=مسلمان شدن پروفسور موريس بوکاي

    هنگامي که فرانسوا ميتران در سال ????م زمام امور فرانسه را بر عهده گرفت، از مصر تقاضا شد تا جسد موميايي شده فرعون براي برخي آزمايشها و تحقيقات از مصر به فرانسه منتقل شود . هنگامي که هواپيماي حامل بزرگترين طاغوت تاريخ در فرانسه به زمين نشست،بسياري از مسئولين کشور فرانسه و از جمله رئيس دولت و وزرايش در فرودگاه حاضر شده و از جسد طاغوت استقبال کردند.

    ادامه.......

    ان شاالله موفق باشيد.

    [گل][بدرود]

    عجب از اين مسيحيت که آخر معلوم نشد 1خدا قبول دارند يا3تا

    به نظرم خودشان هم نميدانند چندتا خدا قبول دارند

    موفق وپيروز باشيد.

    منتظر حضور گرمتان هستيم...

    سلام
    اين چيزا رو تا حالا نشنيده بودم ...جالبه
    موفق باشي
    پاسخ

    خيلي ممنون
    + مرتضي 

    سلامي همراه کاروان عشق که چه ارام مي رفتند بسوي عشق واگر مسيح (ع) هم بود چه عاشقانه مي گشت بدور عشق . ميلاد حضرت عيسي (ع) فرخنده وبر يزيدوسپاهيانش لعنت.

    سلام -خوب هستيد ممنون كه اومديد ولي مدتيه كه نمي تونم بنويسم نمي دونم چي شده كاملا سلب توفيق شديم -دعامون كنيد
    پاسخ

    انشاا...
       1   2      >